reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Filip Polášek

Filip Polášek

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som opäť študentom vysokej školy. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Atlas mrakov - mapa ľudského poznania

Filip Polášek

Atlas mrakov - mapa ľudského poznania

V poslednej dobe som bol v kine na viacerých filmoch a nikdy som neodchádzal sklamaný, i keď po vzhliadnutí Skyfall som od toho nemal ďaleko. No to, čo ponúka snímka Atlas mrakov je niečo ako z iného sveta. Zámerne som použil toto prirovnanie, pretože už viackrát som sa stretol s názorom, že v literatúre a kinematografii už použili všetko, že všetko čo napíšete tu už bolo. Atlas mrakov ma presvedčil o opaku!

  • 4. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 443x
  • 6
Vladimír Repčík - Ako chutí moc

Filip Polášek

Vladimír Repčík - Ako chutí moc

Drzosť niektorých ľudí v poslednej dobe nepozná hraníc. Konkrétne mám teraz na mysli blog pána Repčíka, riaditeľa Slovenského ochranného zväzu autorského, v ktorom sa veľmi prívetivým spôsobom snaží prehovoriť do duše nastávajúcim maturantom. Ak by ste sa k tomu textu doteraz nedostali, tak Vám prinášam link, aby ste sa mohli dostať do obrazu, o čom budem v nasledujúcich riadkoch písať.

  • 23. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 025x
  • 7
Deň, kedy zmením svoj život

Filip Polášek

Deň, kedy zmením svoj život

Volám sa Filip Polášek a rozhodol som sa zmeniť svoj život. Nie dnes ani zajtra, no ten deň príde. Tak ako prišiel už mnohokrát. Nemám teraz na mysli žiaden minulý život ani nič podobné. Mám však za to, že človek môže svoju životnú cestu meniť priebežne a teda vždy, keď sa mu zdá, že nesmeruje tým správnym smerom, to napraví tak, aby s tým bol spokoný. Aspoň dočasne.

  • 17. júl 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 146x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu